And I know a place where we can get away.

Thursday night: L och jag tog en kort, kylig och mysig promenad och när vi kom in igen lade jag mig på spikmattan och somnade(!!!). Det handlade bara om 5-10 min men ändå! Sova med tusentals spikar i ryggen? Jag är sjuk i huvudet. Sedan gjorde Linus té till oss som vi surplade i oss framför Idol. Plöjde dessutom flera Two and a half men-avsnitt innan vi somnade.

Friday(!):
föreläsning om grupper och grupprocesser 10-12, väldigt intressant och många AHA-upplevelser. Snabb träff med vår projektgrupp och sedan åkte jag hem. Åt lunch, låg på spikmattan och laddade upp kräftskive-bilder på FB och sedan kom Linus hem. Kvällen spenderade vi hemma på landet, drickandes té, tittandes på TV och mysandes.


Jag igår morse.


(Fitt-blogg.se krånglar, därför ser inlägget ut såhär. Argh!)


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback