If it's not forever, if it's just tonight.

Tuesday update: fick tag på UM efter en halvtimmes envist ringande, fick tid om 10 dagar. Det är faktiskt inte okay. Men-men. Sedan tog jag mig själv i kragen och fastän jag mår som ett skämt så rensade ut en massa papper och annat som legat och skräpat allt för länge. Linus har klagat så gott som dagligen på att vi VERKLIGEN MÅSTE STÄDA, så vi får väl se om han blir glad när han kommer hem. Nu finns det i alla fall tomma ytor, vilket det inte gjorde förut.



Kom alldeles nyss ut ur duschen, håller på att måla naglarna samtidigt som jag lyssnar på Kings of Leon. Mysigt-mysigt. Linus är på väg hem och då tänkte jag dra med honom ut på en promenad. Känner att jag behöver frisk luft och sedan skulle nog inte mina muskler tacka nej till att få röra lite på sig.
Imorgon kl. 08.40 ska jag möta upp min arbetsgrupp (intervju, skolarbete som sagt) på Farsta Centrums t-banestation. Jag är inte förberedd över huvud taget och jag känner att jag har noll-koll på allt. Har verkligen inte kommit in i det här med att studera, usch. Får skärpa till mig. Really. Dock bör nämnas (lite ego-pepp!) så började jag faktiskt med en individuell examinationsuppgift igår - Grupper och grupprocesser. Så helt värdelös är jag faktiskt inte.

Today's music: Kings of Leon. Och lite Winnerbäck.



Crap
Crap from: Carro

Jag saknar dig min lilla sjukling!

2009-09-09 @ 20:22:32

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback