I came here with a load and it feels so much lighter now I met you.

Yesterday: inga föreläsningar på hela dagen, men jag var ändå på plats i skolan kl. 10. Fram till strax innan två-tiden satt vi och knåpade på vårt grupparbete, så nu är vi snart klara. Skönt! Efteråt begav Anna och jag oss ut till Solna Centrum, där vi mötte upp tre andra tjejer från klassen (ytterligare ett "grupparbete") och gick på studiebesök hos en kvinnojour. Himla-himla intressant och lärorikt. Jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba på ett sådant ställe. Sedan var det dags att bege sig mot jobbet.. Jag gav killarna middag och sedan tittade vi på film och lekte med bilar. Dock har jag aldrig varit så trött i hela mitt liv. Vid sju mötte jag upp Linus vid Odenplan och sedan åkte vi hem tillsammans, mysigt. Åt middag och tittade på Idol och myste tills vi slocknade vid tolv.

Friday: sitter i köket och äter müsli och fil till frukost, smaskigt. Var hos min gynekolog imorse, men vi kom inte fram till någonting utan skulle höras antingen senare idag eller på måndag.

Nu ska jag måla naglarna och sätta mig och korra vårt arbete, samt slänga ihop en innehållsförteckning. När mamma kommer hem ska hon klippa och färga mitt hår och när Linus kommer hem ska vi åka och kolla efter kläder till honom. Umgås lite, bara han och jag. Ikväll ska vi hem till Jonte och Annie och äta middag, så det är fullt schema idag. Men-men, inte mig emot. Det är ju trots allt bara roliga saker som skall göras.




Förresten så är det min och Linus' dag idag. Idag har vi varit tillsammans i 34 månader, känn på den ni! Bara två månader kvar till 3 års-dagen. Himla-himla underbart. Och ännu underbarare är ju att jag fortfarande är pinsamt kär i honom. Min finaste pusselbit. ♥



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback