You're the only one who knows exactly what I mean.

Status: är helt vansinnigt trött.. Ovanligt? Inte alls.. Men det blev en bra dag igår. Spontanfika med Carro (inte bilden) och sedan kom Avin och hon och jag satt kvar (Carro hade tid hos frisören) och fikade ett par timmar till. Skitmys! Och Linus och jag hade världens mysigaste kväll ute på landet. Lagade middag tillsammans, tände ljus och pratade. Kramades länge under täcket i både soffan och sängen innan vi somnade tätt-tätt ihop i mörkret.

Tidigt i förmiddags var vi (och Jimmy) och kollade på förhandsvisningen som jag pratade om igår. Stora beslut ska fattas nu i veckan, men jag tror att det kommer bli bra. Nu ska jag trycka i mig en värktablett och lägga mig på spikmattan ett tag. Imorgon börjar andra momentet i kursen - Juridik, spännande! - så då måste jag vara utvilad och alert.

Update two minutes later: det blir ingen spikmatta, för Carro messade precis: "Jag saknar dig! Promenad eller nått? :)". Sötnos! Klart man inte bangar!



Carro och jag på min 20 års-dag.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback