And I feel like I can fly when I stand next to you.

Idag har jag och älsk, apropå ingenting, varit tillsammans i 500(!) dagar, exakt. FEMHUNDRA! Det är 12 000 timmar eller 720 000 minuter eller 43 200 000 sekunder (över 43 miljoner sekunder, alltså!). Hur sjukt är inte det?

För 135 dagar sedan firade vi
ett år tillsammans och om 47 dagar har vi varit ett par i ett-och-ett-halvt år. Gosh, det är knappt att jag tror det är sant.
Det sjukaste är att vi fortfarande är sådär bubblande, glittrande kära i varandra. Efter så många dagar. Vi tröttnar aldrig på varandra. Vi sover tillsammans sju nätter i veckan, umgås så fort vi kan, gör allting tillsammans. Och vårat förhållande blir bara bättre och bättre. Faktiskt. Igår berättade jag för Linus att jag nog aldrig har varit så kär i honom som jag är nu, och han höll med. För det är verkligen så. Det är en otroligt underbar känsla.


Mitt allt.
Vår 1 års-dag, den 18 november 2007: Du är mitt livs kärlek.

"Allt i mitt liv handlar om dig älskling,
för det är dig jag älskar.
och det är dig jag vill ägna hela mitt liv åt."


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback