And you'd give anything to get what's fair.

Sedan sist har jag faktiskt dragit arslet ur vagnen och pluggat, fastän jag är trött som satan. Och fastän jag har ont i huvudet och helst bara vill ligga i sängen och vila. Hur som helst så känner jag mig exemplariskt duktig. Insåg när jag skulle sminka mig att jag glömt hälften av mitt smink på landet, vilket är en smärre katastrof för min del. Nu fick jag ta lite av mammas skit, men det är inte alls samma sak. Och ful blev jag också. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra - skita i att jag ser ut som ett SKÄMT och använda det jag har plus mammas eller tvinga älsk att åka till landet ikväll igen. Jag blir så trött. Om vi åker till landet får jag mindre tid till att plugga och dessutom måste vi antingen åka AStidigt imorgon bitti eller så får jag skolka min första (och därmed öka min frånvaro ytterligare några sketna procent). Life sucks today.

Make-up.

Vädret fortsätter att suga apballe och jag är bitter som få. Jag har i alla fall en av mina nya klänningar på mig och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att den är söt eller cool. Den ligger någonstans mittemellan. Inte heller vet jag om den är för liten, för stor eller lagom. Den glider ner (är utan axelband), men samtidigt sitter den astajt om tuttarna. Herregud, har jag inget bättre att fundera över?

Försöker pigga upp humöret med underbar musik; har lyssnat på
denna på repeat hela veckan och Linus gick och nynnade på den hela kvällen igår - SÅ BRA! Och sedan ser jag naturligtvis fram emot daten med Mickis today; ska gå upp och möta henne i Vällingby om 20 minuter. Det ska bli underbart.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback