This ain't nothing but a summer jam.

Jag har precis suttit och läst igenom en massa av mina gamla blogginlägg, från våren och sommaren -07, och FAN vad nostalgisk jag blir. Bah.  JAG VILL TILLBAKA! Jag vill uppleva samma saker, känna samma känslor, dela denna vår och sommar med samma människor. Shiet, det vill jag verkligen. Mer än någonting annat.

Andas in vårluften på grusvägarna och i skogarna, njuta av tystnaden och fågelkvitter, gå ljumna kvällspromenader på ödsliga vägar, hand i hand med Linus. Spendera hela min sommar här ute på älskade landet. Kröka och röka vattenpipa, åka moppe och bada, spela kubb och njuta av friheten och glädjen under långa ljusa varma sommarnätter. Precis som förra sommaren. Vingla runt i Stockholms natt, sitta på mysiga caféer i solfånget och prata om livet, springa runt på stan och leta sommarkläder, gå promenader i kvällssolen med en glass i handen och känna att man verkligen lever. Precis som förra sommaren.
DET VILL JAG MER ÄN NÅGONTING ANNAT.

April 2007:
      
På bilderna syns myself, Linda, Avin och Jojjo.

Maj 2007:
    
    
Den översta raden är bilder från valborg och den undre är från Lina's 18 års-firande.
På bilderna syns myself, Lina, Niklas, Carro, Tobbe, Linus, Segel, Jonte och Ante.

Juni 2007:
     
      
    
Den översta raden är från skolavslutningen i tvåan, mellersta är från min 18 års-dag och de två första bilderna på sista raden är lite random, och de resterande tre är från midsommar.
På bilderna syns myself, Leyla, Avin, Carro S, Linus, Becca, Segel, Tobbe, Cassi, Niklas och Carro L.

Juli 2007:
    
De tre första bilderna är tagna hemma hos Lina en vanlig sommarkväll och de andra är tagna inne i Stockholm.
På bilderna syns myself, Carro L, Linus, Lina, Leyla, Avin och Carro P.

Augusti 2007:
     
     
    
    
    
    
De tre första är tagna en vanlig sommarkväll då vi krökade hemma hos Lina. Bild 4-10 är från när vi rodde över Largen och picknickade på en liten ö. Resterande är tagna då vi firade Linus som fyllde 18 år.
På bilderna syns myself, Segel, Lina, Linus, Niklas, Carro L, Tobbe, Jonte, Amanda, Jojjo, Avin, Matte, Micke och Annie.

Random 2007:
    
Alla är tagna någon gång mellan juni-augusti förra året.
På bilderna syns myself, Linda och Linus (samt min & älsk's kärleksklippa och Malmen.)

Våren och sommaren 2007 spenderade jag med dessa underbara människor och jag vill spendera årets vår och sommar precis likadant. Skratta, gråta, festa, leva och skapa minnen. Det vill jag verkligen.

Crap
Crap from: Lina

2007 var en fin sommar.

2008-04-07 @ 16:00:48

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback