They’re just living in my head.

Le day har spenderats at home. Drygade framför datorn större delen av förmiddagen och sedan kom min bror förbi och vi åt lunch, hela familjen tillsammans. Det har inte hänt på flera år, så det var mysigt. Sedan spelade jag och brorsan lite Guitar Hero och snackade skit innan han begav sig hemåt och jag hoppade in i duschen. Måste erkänna att jag inte har pluggat någon körkortsteori, som planerat, men jag lovar att jag ska ta tag i det så fort tillfälle ges. Ja jävlar. Mamma sydde upp klänning, så nu är den som ny. Så vansinnigt snygg.

Right fucking now ligger jag i sängen och pratar med
Carro på MSN. Hon och jag har delade meningar gällande det höstiga vädret - she hates it and i love it. Vi har bestämt date på tisdag, så det ska bli FETmys. Har precis duschat och fräschat till mig. Det fick såklart bli min pånyttfödda klänning och jag har ju faktiskt bara använt den en gång tidigare, så den är som ny i vilket fall som helst. Helt underbar. Linus är hemma om en timme och då bär det som sagt ut till landet. Imorgon ska vår 21 månaders-dag "firas", så vi får se vad vi hittar på. På tisdag ska mamma och jag (och ev. bror) in till stan och kolla runt lite, innan jag ska på möte med min chef. Då får jag reda på hur min höst på SS kommer se ut. Spännande. På onsdag fyller älsk 19 år. Lilla älskling. Det ska naturligtvis firas på ett eller annat sätt. Hur vet jag inte, men jag kommer nog på något. Torsdagen är än sålänge oklar, men jag hoppas på en date med en kär vän. På fredag är Linus ledig, så då blir det myspys. Kom precis på att jag kanske jobbar någon dag i veckan också. Det vore ju trist.

Hell yäh: Kom precis på världens bästa idé! Den innefattar min och älsk's ena höstplan och jag känner mig sjukt taggad. Ska prata med älsk när han kommer hem och se vad han tycker. Men jag tror inte att han bangar. Wiih.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback