I don't care.

Good morning! Vaknade till liv för snart två timmar sedan, slog mig ner framför TV:n en stund och kröp sedan ner under täcket bredvid älsk för att väcka honom. Tanken var att få upp honom, men istället låg vi och myste i en timme. Oslagbart underbart.
Linus gick precis ner för att fixa frukost till oss - jag är utsvulten - så det ska bli minst sagt YUMMIE!
Vad som händer idag är totalt oklart, men jag bryr mig inte. Älsk och jag är lediga och det räcker. Ikväll åker vi i alla fall in till stan, eftersom jag jobbar imorgon igen. VILL INTE, SKONA MIG, SNÄLLA? Jobbar tisdag-lördag denna vecka, ledig söndag och jobbar måndag - fredag. HUR I HELVETE SKA JAG ÖVERLEVA!? Jag överväger starkt att ta livet av mig.
Längtar till onsdag - mys med
bästCarro! Vi planerar att gå på bio och lite sådant myspys. Det ska bli snuskigt trevligt.
Och älsk och jag planerar att gå ut och äta någon kväll i veckan, bara för att det var så längesedan vi gjorde något sådant. Det verkar som att det blir en sushimiddag. Inte helt fel med andra ord.


Typiskt mig. HEH.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback