You always looked like you had something else on your mind.

Dagen har spenderats mestadels hemma. Käkade lunch med mamma och brorsan och vi skrattade gott åt det faktum att Jimmy (bror) och jag åkt på en massa konstiga saker. Vi båda har onormalt korta tungor, dvs. ingen av oss kan lipa. "Strängen" som tungan sitter fast i på undersidan, sitter på oss, några millimeter ifrån tungspetsen. Ingen förstår vad det kommer ifrån, då han och jag är de enda i våran släkt som råkat ut för det. Helt sanslöst konstigt. Vi båda vrider dessutom tungan på ett speciellt sätt, för att ens kunna uttala "r" på ett någorlunda hyffsat sätt. Wierd, jag vet. Both of us har dessutom haft en kal fläck mitt på huvudet, vi har alltså tappat en fläck hår helt oprovocerat och utan anledning, som sedan växt ut igen. What the fuck? Vi hade i alla fall jävligt roligt åt det sorgliga. Sedan pratade jag och brorsan om allt mellan himmel och jord, vilket var mycket trevligt, då vi inte träffats på flera veckor.
Ett par timmar senare hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning, för att trava upp till Vällingby. Jag inledde inne på H&M, där jag köpte lite nödvändigheter. Sedan gav jag mig ut på jakt efter ett par snygga och färgglada örhängen. HERREGUD, VAD SVÅRT DET VAR ATT HITTA! Inte en enda jäkla butik hade ett par färgglada örhängen. No one. Allt var i silver, guld, svart eller vitt. De som inte var det, vad helt fruktansvärt fula. Aningen bitter gick jag till slut in på Indiska, där jag hittade ett par turkosa som dög, så dem fick det bli. Lite nöjdare tog jag sedan en sväng förbi Topshop, där jag köpte ett par föbaskat söta trosor.

At this very moment: Kom just hem. Har hoppat i mina nya assöta trosor (älsk ska få sig en surprise!) och satt på mig mina nya (faktiskt ganska) snygga örhängen. Sitter och fördriver tid genom att fota mig själv (för jag är ju så jävla snygg..), hänga på nätet och lyssna på music. Älsk slutar om fifty minutes, så han borde vara hemma om nästan exakt en timme. WOHO!

Orgasm:  Placebo - Running up that hill & Placebo - Infra-red.


Såhär ser jag ut just nu. Är jag inte HET?



Ibland älskar jag mig själv.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback