If you feel so walked on.

Thursday: Är så trött och sjuk att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Halsen gråter och det känns som om mitt huvud har blivit överkört av en lastbil. Fyfaan. Häller i mig te, men det verkar inte ge några större resultat. Helst av allt skulle jag vilja lägga mig ner och SOVA, men mina muskler klarar ju inte av det. Får störtont i hela ryggen och nacken och huvudet. Hey, jag har en 80-årings kropp, duråå? Helvetespiss.
Får se om jag gör morsan sällskap till Vällingby sedan, eller om jag stannar hemma och vilar så lång tid som möjligt. För jag måste ju faktiskt till jobbet i eftermiddag. Orkar fan inte.

En parentes: Idag har Linus och jag varit tillsammans i tjugofem (25!) månader. Jösses, vad hände? Tillsammans i 25, förlovade i 7. Skämtar du med mig? Jag blir lika chockad varje gång, för det känns som om vi blev tillsammans i typ förrgår. SJUKT. Fast mysigt är det ju :)


Vi passar bra ihop.

YOU MAKE ME HIGH.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback