Words are meaningless and forgettable.

Saturday night: När Linus kom hem åkte vi ut till landet, käkade middag på Donken och kom hem vid halv tio. Då slog vi oss ner tillsammans med lillebror Martin, för att slå in en massa julklappar. Vi hade jävligt roligt under tiden och jag skrattade gott åt bröderna elak's dryga kommentarer. Det märks verkligen att de är syskon, särskilt nu när Martin börjar bli så stor. När hela golvet var fullt med klappar, gick jag och Linus upp till vår soffa, för att titta på det senaste Prison Break-avsnittet. Sedan pratade vi länge, innan vi kröp ner i sängen. Vi avslutade kvällen med ett HIMYM-avsnitt.

Sunday: Vaknade av mig själv vid halv elva, efter endast sex timmars sömn. Men jag kunde inte somna om. Är förkyld som ett sepe och trött som fan. Linus ligger fortfarande och sover, så jag försöker få tiden att gå. Tänkte låta honom sova ut, då han i princip har jobbat 12 timmar om dagen hela veckan.

Sweet: Imorgon ska jag och
Carro ha julmys. Byta klappar och sådant där. Längtar efter henne. För hon gör mig lugn och trygg och lycklig och allt som är jobbigt försvinner en stund.

Fuck-fuck: Det är något som saknas, något som inte stämmer. Något är fel, men jag vet inte vad. Jag vill inte, orkar inte känna såhär längre. Men hurfan ska jag kunna göra något åt det, när jag inte ens vet varför jag mår och tänker och känner som jag gör?
Jag. Vill. Bara. Må. Bra.

Crap
Crap from: Carro

det ska bli jättemys! :D

2008-12-21 @ 12:41:18

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback