I know this is the part, where the end starts.

(Wednesday: På kvällen käkade vi middag i Vällingehus och jag kan svära på att jag aldrig har blivit så mätt förut. FYFAN. Sedan åkte vi ut till Djurgården, för att gå på Lena+Orup, på Cirkus. Mysig kväll.

Thursday: 
Under dagen.. )
 
Friday:
Var som sagt inne i stan och julhandlade med min moster och hennes man. Vi hade det riktigt trevligt, och jag lyckades kirra klappar till pappa, mamma, Carro och Jimmy. Check! Har kommit igång i alla fall. Vid halv sex mötte vi upp Linus vid Svampen och sedan gick vi och käkade middag på Grodan. Utsökt as usual. Älsk och jag kom hem vid 19 och jag hade fruktansvärd migrän. Gjorde allt som kan göras: värktablett x2, kyla huvudet, ligga i mörker och tystnad. Gav inte med sig helt, men lättade efter någon timme. Linus och jag spenderade de resterande vakna timmarna framför en Wallanderfilm och ett par HIMYM-avsnitt. Asmys!


 På Grönan.

Saturday:
Linus och jag vaknade sent som vanligt, så vi stressade upp och gjorde oss i ordning. Sedan promenerade vi upp till Vällingby, där jag hämtade min ring och köpte en klänning och ett par tights inne på Gina. Därefter åkte vi vidare in mot stan. Jag somnade på tuben in (?!). Bytte till bussen och hamnade till slut på Gröna Lund. Vi promenerade runt på deras julmarknad och det var mysigt. Alla lampor, ljusmusiken, åh! Vi åt korv och drack varm choklad. Vann två påsar kexchoklad, på Cloetta-lotteriet också. Yay. Drygt två timmar senare åkte vi tillbaka in till stan, där vi sprang in på H&M, där jag köpte en "partybag". Så söt. Sedan haffade vi tuben hem. Slängde i oss middag och myste resten av kvällen. Kom i säng vid ett, helt slut.




Sagolikt vackert.

Sunday: Kaos på jobbet. Kom dit vid åtta, slöade och serverade sedan Camilla frukost. Var ensam och hon fick ett epilepsianfall. Sjukt obehagligt. Men det gick bra! Fick en smärre chock när det sedan ringde på dörren och såg att Mazdak och hans pappa stod utanför. Enligt schemat skulle inte han vara där, och jag kunde inte ha hand om båda två. M måste ha en personal för sig själv utav vissa anledningar. Ringde chefen och förklarade läget, så det löste sig sedan. Vitoria (och nej, hon heter inte ViCtoria..) och Malcolm (som var på utflykt) fick komma tillbaka. Resten av dagen flöt på bra, men var helt fruktansvärt trött när klockan närmade sig 15. Två timmar senare hämtade älsk upp mig och vi åkte hem.
Tog en lång och skön dusch och har sedan tryckt i mig kexchoklad. Var dödligt sötsugen. Och nu har vi precis ätit middag och jag är så mätt att jag håller på att dö. Ikväll ska vi bara mysa-mysa-mysa.

Inte okay: Mitt fruktansvärda hår. Det är för långt, mörkt och ser helt enkelt förjävligt ut. Usch. Ska nog boka tid hos frisören imorgon, för det här funkar inte längre.

Darlings: I MISS YOU!!!

Crap
Crap from: Carro

Jag längtar som fan till torsdag honey!

Kanske kan baka lussebullar ..

har alla ingredienser.. :)

2008-12-07 @ 20:03:48

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback