Och än idag pirrar det i magen när vi tittar varandra i ögonen.

Alla hjärtans-dag fakta: Idag är det precis, exakt, på dagen, TVÅ år sedan älsk och jag umgicks for the very first time. Det känns som om det var igår, men det är 730 dagar sedan. Vilket skämt!
För precis
ett år sedan hade vi känt varandra i exakt 365 dagar och varit tillsammans i 90 utav dem. Inte heller det känns så längesedan. Och just idag är det vår andra alla hjärtans-dag tillsammans och vi har på dagen varit ett par i 453 dagar. Oh my god. Det är så sjukt.
För att fira allt detta har vi ätit en utsökt middag och bytt alla hjärtans-dag presenter. Fett mys!


Kärlekspresenter!  You and me.
Dagen till ära knäppte vi dessa bilder. Den första visar presenterna vi gav till varandra: En "Du&Jag-bok" (Älsk och jag skrattade så att vi grät när vi läste vad vi fyllt i om varandra) - till älsk, en stor fotoram som vi skall fylla med foton på oss två - till mig,  Aladdin chokladhjärtan - till mig, en Merci-chokladask - till älsk, två kort - det första till mig & det andra till Linus och en skitsöt nallebjörn som vi döpte till Love - av älsk till mig. Helt underbart.
Den andra bilden är också tagen today. Jag ser ut som ett skämt, men Linus är söt som alltid.

For ever and ever.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback