Du är min, bara min.

Veckan som gått: umgänge och shopping med Carro P, årets första dopp, sett Sex and The City-filmen (typ den bästa film jag sett!), bästaste Carro har fyllt tjugoett, shopping i Kista med älsk, köpt en ny bikini (så snygg!) och ett par nya mjukisbrallor, tre dagars jobb (men har fått betalt för fem), jobbat på och fått tillbaka lite av min solbränna, nyförälskelse, bölat till två filmer inom loppet av två dagar, fått typ alla mina långa naglar sabbade, blivit förkyld, funderat över och analyserat mitt liv, börjat längta efter HÖSTEN och insett att jag börjar bli vuxen (?).

Crap
Crap from: Annie

Tack :) Jag sökte via deras hemsida och så la jag in mitt cv där sen ringde dom och ville ha en intervju så ville de ha 3 referenser och kassaerfarenhet! funderar du på att söka eller? :)

2008-07-09 @ 14:55:52
Crap from: Annie

Nej det får jag inte tyvärr! men vi ses kanske!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback