How am I supposed to breath with no air?

Yesterday jobbade jag fram till 20.00 och när jag slutat var Linus snäll och kom och hämtade mig. Det blev ingen sväng förbi Carro, då de skulle dra ut innan jag skulle hinna dit. Fukk. Hela kvällen låg älsk och jag nerbäddade i sängen och tittade på SATC och Vänner. Kunde det bli bättre? Inte en chans.

Myself ute på landet i förra veckan. Jag vet att du inte skulle banga.

Today:
Vaknade av alarmet vid halv sex, yippie. Fyfan vad trött jag var efter drygt fem timmars sömn. Hej & hå. Älsk skjutsade mig till jobbet och jag kom hem för en timme sedan. Jag har ont i hela kroppen. Värst är fötterna (de har aldrig varit så ledsa som nu!) och händerna. Men även benen, armarna och ryggen har fått sig en smäll. Usch. Bara en dag kvar innan semester (positivt tänkade!). Det ska bli oförskämt nice. Hoppas fan på bra väder, annars överväger jag att ta livet av mig. Faktiskt. Jag behöver jobba tillbaka brännan som jag åtstadkom för ett par veckor sedan. Det har ju knappt varit något solväder, så jag börjar blekna. Om man säger så. I hate it. Så fint väder är välkommet. Jag lovar.

Min älskling och jag ute på promenad i våras.

Vill ha solsolsol, tillbaka min snygga bränna, snygga naglar igen (jobbet tar död på dem..), kortare hår, evig SEMESTER, en sista-minuten, bättre fysisk hälsa, grillkvällar på landet, krogenrundor i stan, kvälls-och nakenbad, långpromenader, obegränsat med tid, obegränsat med cash, nya klackskor, nya klänningar, egen apartment med älsk, körkort och HÖST.


Tagen då älsk och jag tog båten ut till vår kärleksklippa.
Helt fantastisk bild. Och jag är den stolta fotografen, of course.

Now: Choklad och Sex and The City, samt vänta på att älskling kommer hem från jobbet. Längtar.
Tips: Den
bästa låten på flera ÅR, helt klart. Jag ryser varje gång jag lyssnar på den. Helt fantistisk!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback