Det är ju du som mig kan hela.

Efter lite bloggande kom min brorsa hem hit och gjorde mig sällskap. Vi satt och snackade om allt möjligt och vi skrattade gott åt hans sjuka historier. Tänk att trots åtta års åldersskillnad så är vi lika som bär. Det är lustigt det där. När klockan hunnit bli halv två hoppade jag in i duschen och började fixa mig iordning. En lunch och någon timme senare promenerade jag bort till mormor. Vi provade och fixade min klänning och pratade. Älskade mormor. När vårt uppdrag var slutfört traskade jag hem igen, för att hjälpa mamma att fixa inför min mottagning i ÖVERMORGON(!). Vi har ju hyrt en lokal, eftersom vi kommer att bli hur många som helst, och då kan det bli trångt att vara hemma. Vi flyttade bord och dukade och hängde upp serpentiner. BAH. Jag tar liksom studenten i övermorgon. Hur jäkla sjukt som helst.
Lade precis på ett telefonsamtal med älsk, som inte haft lunch förrän nu. Klockan fyra - fem timmar efter att han börjat och två timmar innan han slutar - helt vansinnigt.

Now: Tänkte slå mig ner och fixa tånaglarna. Finally. Detta skall göras till
favoritlåten på vansinnesvolym. Hell yäss. Det får mig att må så förbannat jäkla bra.
När Linus kommer hem bär det ut till landet och tomorrow är det studentlunch. "Sommarkläder och mössa som gäller:" Hmms, vadfan skall jag ha på mig?


NU ÄR DET MINDRE ÄN TVÅ DYGN KVAR TILLS JAG TAR STUDENTEN!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback