But fair ain't what you really need.

Klockan är nu tio och jag har varit vaken och uppe i två timmar. Helt i onödan. Plugget börjar inte förrän vid tolv, vilket jag kom på lite för sent. Det sög. Jag är trött som satan och på lagom bra humör.
Innan jag drar måste jag röja  upp här inne - det är näst intill ett bombnedslag, fixa barret, välja en outfit och få tag på mannen som jag skall bestämma tid för en anställningsintervju med. Vilket just nu känns lättare sagt än gjort.
Förhoppningsvis slutar min dag redan vid halv två (hoppashoppashoppas) och då måste jag kuta omkring i Vällngby och kirra diverse saker. Därefter måste jag plugga lite matte, för annars känns det som om jag har noll, absolut noll, chans att klara provet imorgon. Vilket förstås vore trist. Vad som händer ikväll är oklart, men kanske tvingar jag med pojkvännen ut på en promenad, eller så blir det mys framför TV:n. Bangar inte.


Erkänn att du blir lite rädd.
Sommar -06: Jag är snygg, and I know it.


Vill ha: sol & värme, STUDENTEN, sommar, ljusare hår, långa naglar alternativt något nytt färgglatt nagellack, solbränna(!), nya sommarskor och klänningar, stabilare ekonomi & cash över huvud taget, ett jobb, eget boende tillsammans med Linus, körkort, obegränsat med tid och frihet att göra vad jag vill, när jag vill & hur jag vill.

Mitt eviga tidsfördriv: Du kommer att älska den, jag lovar.
Enjoy!

(Edit: Anställningsintervjun är kirrad och klar. Tisdag kl. 14.30 - jävlar, jag är redan nervös. Bah.)


Crap
Crap from: Anonym

var ska du på intevju ngn stans gumman ?:)

/mickis

2008-05-09 @ 13:45:52

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback