You're under my skin.

Thursday night: När jag skrivit klart och publicerat The Truth, gick vi in på vårat rum för att mysa lite. Vi låg och lyssnade på musik och pratade om när vi träffades första gången. Linus skrattade åt mig och sa att jag var en fegis på den tiden, vilket jag vägrade att hålla med om. Och vi pratade om första gången vi sov tillsammans (oktober 06) och han berättade hur glad och lycklig han var då. Över att få ligga under samma täcke som mig, nära. Sötnos.
Sedan for L upp och skulle sätta på Du&Jag-låtar, och jag visste direkt vilken han skulle välja. Vi har hundratals med låtar som vi förknippar med oss, men ändå visste jag. Vi insåg hur bra vi känner varandra. Det var helt underbart mysigt att ligga nära-nära och lyssna på vår musik. Oh!
När klockan blivit alldeles för mycket gick vi ut till soffan och tittade på det senaste Prison Break-avsnittet (säsong 4!) och jag höll på att dö. Min nerver klarar inte av det där längre. Bah. Innan vi kröp till sängs kollade vi på ett How I met you mother-avsnitt också, men jag somnade efter halva.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback