I'm out of my mind.

Sunday: När L kom hem från jobbet bestämde vi oss för att ta en kvälls - och höstpromenad. Prasslade, kastade och sparkade i löv och pratade. Till slut kom vi fram till våran gunga, som vi hittade för nästan exakt ett år sedan. Vi kastade oss på den och sedan gungade vi och lekte som små barn. Sjukt mysigt. Sedan promenerade vi upp och hyrde film och köpte snask. Resten av kvällen spenderade vi i sängen.



  

 

Yesterday: Vaknade av alarmet vid halv tio och var på pisshumör. Gick upp och ringde mig chef enligt överenskommelse, men fick som svar att han skulle ringa upp tio minuter senare. Satt och glodde vid köksbordet och väntade och inte förrän en timme senare ringde han upp. Jag var lagom road. Vi bestämde i alla fall att jag ska jobba imorgon. Bara sex timmar, så det borde jag ju överleva. Och det är extra cash och det är aldrig fel.
Kröp ner i sängen brevid älsk som fortfarande låg och sov. Min tanke var att somna om även jag, men jag fick ingen ro och tyckte det var trist att ligga vaken ensam så jag väckte Linus. Låg och drog oss och gosade innan vi klev upp och gjorde frukost. Frukosten avnjöts framför filmen "Min brors flickvän", som vi hyrde kvällen innan och som jag missade eftersom jag somnade som vanligt. Mysigt. Sedan hoppade vi in i duschen och jag blev på allt sämre humör. Pussade Linus hejdå ett par timmar senare och ytterligare en stund senare kutade jag upp till Vällingby och haffade bussen till Spånga, där Carro hoppade på. Åkte vidare till Kista, där vi spenderade någon timme i affärerna. Pratade och det var precis vad jag behövde. Vid fem haffade vi tuben och drog in till stan och Telefonplan, där vi skulle kolla på en soffa till Carro. Väl framme köpte vi lite snask inne på Pressbyrån och sedan promenarade vi runt lite och pratade och njöt av hösten och hade det helt enkelt jäkligt mysigt. Kollade på soffan, som var asfräsh, och sedan började vi åka hem till Vällingby. Välbehövd prattid på vägen hem. Väl framme stod Linus och väntade och vi kramade C hejdå och gick vidare till Vällingehus för att trycka i oss käk. Sjukt gott. Runt åtta-tiden rusade vi iväg till bion, där vi myste ner oss i mörket och snaskade popcorn framför "Patrik 1,5". Oh! Den var helt fantastisk! Och jag kan härmed konstatera att jag är kär i Gustaf Skarsgård. Han var helt underbar. Och så är han faktiskt jävligt het. Och snygg. Bah.
Kom hem någon gång efter tio, kröp ner i sängen och tittade på TV. Somnade ganska snart och inte förrän 04.15 vaknade vi igen. Borstade gaddarna och däckade igen.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback