Take your time to trust in me.

Friday update again: satt någon timme ute på balkongen och jag frös inte fastän jag bara hade en tröja på mig (i skugga). Helt underbart. Hällde i mig två stora koppar chailatte, lika orgasmerande som vanligt. Gjorde i ordning middag och sedan kom Linus hem och vi slöade framför TV:n hela kvällen.

Saturday: gick upp vid elva, gjorde i ordning mackor och en varsin kaffe respektive chailatte till frukost. Sedan stack Linus iväg till jobbet och jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Vid ett mötte jag upp Hermon i solen och vi tog en varm och mysig promenad. Slog oss ner på en bänk och pratade-pratade. Traskade upp till Vällingby, käkade en Donken-lunch och strosade runt i lite butiker innan vi skiljdes åt.
Kastade mig in i duschen när jag kom hem och gjorde mig snygg inför kvällen. När Linus var klar stressade vi upp till Vällingby, tog ut pengar och köpte cigg innan vi hoppade på bussen mot Sollentuna. En timme och två byten senare kom vi hem till Carro, där resten av ganget väntade. Det käkades taco-middag, dracks, spelades kort, röktes, skrattades (så att jag fick ont i magen), spelades Wii-sports och umgicks. Underbart! Och så fick Lina kåtslag av alla moppepojkar. ;D
Blev tyvärr en ganska tidigt kväll, då Linus och jag fick skjuts (annars vi fått krångla oss hem kommunalt mitt i natten) hem av Markus och Jimmy. Kom hem vid halv två och däckade dirr.

   

Sunday: har varit vaken i någon timme och Linus drog till jobbet för en stund sedan. Jag har sjukt ont i halsen, så jag håller väl antagligen på att bli sjuk. Yay. Tänkte snart fräscha till mig lite och lite senare idag ska jag träffa my beloved Carro. Solen verkar ju ha tagit semester idag, så vi får se vad vi hittar på.

Crap
Crap from: Anonym

haha har ja ju, eller asså den där gjorde ja innan dig lilla du;) men tog bort den när chefen skulle kolla så la ja till den igen sen :)

2009-04-05 @ 19:34:00
Crap from: Lina

Moppepojkar is the shit;P

2009-04-06 @ 19:11:30

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback