'Cause you say you see straight through me.

God morgon-god morgon: vaknade för en stund sedan och vilket underbart väder! Solsken och höstluft och jag är såld. Så är det. Jättemysig dag och kväll igår, men mer om det senare. För nu ska jag hoppa lite på karln så att han vaknar till liv någon gång. Annars lär han ju sova tills i eftermiddag..

What else? I helgen ska Linus och jag verkligen bara umgås och njuta av varandra, för vi har knappt setts någonting alls under veckan som varit. Han har pluggat ca. 12 timmar om dagen, så han har varit ganska slut i huvudet på kvällarna (och hela tiden typ).. Så det har inte blivit så jättemycket mys direkt. Men i helgen ska vi som sagt ta det lugnt och ägna tid åt varandra, som jag har längtat!
I övrigt så fyllde vår allas Tobbe 21 år nu i veckan, så ikväll blir det till att fira. Vi får se vad kvällen har att erbjuda, men jag har köpt landet sötaste klänning så jag är nöjd i alla fall..

Kom förresten på en sak igår..
Häromdagen hade jag ett bråk med mina föräldrar, det kanske tredje stora bråket någonsin i hela mitt liv. Och det konstiga är att alla dessa bråk har inträffat de senaste par tre åren och INTE när jag var yngre. Är inte det konstigt? Hursom så har det ordnat upp sig, men det är i sådanan stunder som jag verkligen längtar efter min och Linus lägenhet. Få rå om oss själva och inte behöva ta hänsyn till någon annan. Tur är också att vi har landet att fly till om helgerna, för usch vad jag älskar att vara här ute.


Vill ha C här.

Crap
Crap from: Carro

Menar du lilla Yster? Jag saknar dig tokigt mycket. <3 Kan vi ses på måndag?

2009-09-19 @ 10:44:17
Crap from: Carro

Ja du kanske menade den andra Carron. :)

2009-09-19 @ 11:06:28

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback