You turned it all around.

Yesterday vaknade jag till liv vid halv sju, men var dödligt trött, så jag bestämde mig för att skolka mina två första lektioner. Runt åtta-tiden åkte älsk och jag in till stan och hem till mina föräldrar. Linus fixade i ordning sig, medan jag panikpluggade psykologi. Halv tolv var jag i plugget och skrev ett läxförhör om varseblivningspsykologi, som mot förmodan kändes helt okej. Fick tillbaka resultatet idag och det blev ett VG+. Observera att jag då panikpluggat en halvtimme tidigt på morgonen, Är jag inte bra, så säg? Dagen slutade redan vid ett och älsk och jag åkte hem någon timme, innan vid begav oss in till Hornstull, där jag skulle till mitt nya jobb för att skriva kontrakt. På vägen in lyssnade vi på denna och det gjorde mig happy. Efter en timme inne på jobbet åkte vi hemåt och denna gång spelade radion en av mina favoritlåtar, nämligen denna underbara reklamlåt. Det gjorde typ min dag. Jag är nu anställd hela sommaren på bemanningsföretaget Svea Support. Det känns snuskigt bra. På vägen hem stannade vi i Vällingby, där vi köpte lite snask. Under eftermiddagen fördrev jag en stund i luren med min brorsa och sedan pluggade vi och myste i sängen.
Under dagen mottog jag även det glädjande, men inte föga förvånande, resultatet på mitt projektarbete. Med motiveringen "du har årets bästa process och en struktur som är skrämmande mogen" slängde min mentor ur sig att jag hade fått ett MVG. Hell yeah! Satan vad nöjd jag blev. Mina betyg äger. Apballe.

Today vaknade jag dödligt trött, som vanligt. Spenderade ett par timmar i plugget och åkte sedan hem med Linus. Kvällen har inte bjudit på några överraskningar, utan jag har pluggat och fixat naglarna. Dessutom har jag suttit och letat upp fotografier från min barndom till det sista arbetet i svenska B. Som jag egentligen inte ens behöver göra, då jag redan har ett stensäkert MVG. Men ambitiös som jag är, så ska jag göra det ändå. Bara för att. Heh.
Nu skall jag göra älsk sällskap i sängen och jag ska försöka övertala honom att titta på Sex and The City med mig. Det borde inte vara omöjligt. Sedan ska vi sova. Tidigt.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback