Två år, älskling.

Two years: firade Linus och jag i tisdags. För att fira dessa underbara två år som vi har varit tillsammans, spenderade vi dagen på ett underbart spa i centrala Stockholm. Det var fantastiskt underbart. Vi badade kurbad, bubbelpool, thermalbad, simmade i poolen, åt en nyttig lunch och fick en underbar massage. Det var romantiskt, mysigt, skönt, roligt, avkopplande.. Helt klart en av de bästa dagarna so far i mitt liv. Åh!


Efter att ha spenderat fyra timmar där, åkte vi till vårat hotell, där vi skulle spendera natten. Vi checkade in, tog en dusch och gjorde oss i ordning och sedan åkte vi in till centralen och käkade middag på Pizza Hut. Yummie! Vi åt oss spyfärdiga, men det var det helt klart värt.
Kom tillbaka till rummet vid 21.00 och fastnade framför filmen 50 first dates. Sett den många gånger, men det är så jäkla fin. När filmen var slut överraskade Linus mig med en massa levande ljus och överröste mig med presenter. Och jag gjorde självklart detsamma. Efter presentbytena, kröp vi ner i sängen och myste länge-länge.
Någon gång mitt i natten tog vi en dusch tillsammans och sedan var vi vakna framåt sex.


Vaknade efter drygt tre-fyra timmars sömn och åkte vi ner för att avnjuta hotellfrukosten. Lika utsökt som alltid och vi hade det väldigt mysigt during eating. När vi kom upp till rummet igen kröp vi ner i sängen igen och sov en timme.
En timme innan utcheckning ringde alarmet och vi tog en dusch, packade och checkade ut vid tolv.

   
   

You and me:
För alltid. Jag älskar dig och jag älskar alla våra dagar. Alla timmar, alla minuter, alla sekunder. Du är det bästa som har hänt mig. Mitt livs kärlek.

 

Sweet:
 Jag är nu Linus' längsta förhållande någonsin. Och han mitt. Känn på den, bitches!

Back in the days:
061118 - Vi blir tillsammans,
070518 - Vi firar ett halvår,
071118 - Vi firar ett år,
080518 - Vi firar ett och ett halvt år, och förlovar oss,
081118 - TVÅ ÅR.


Crap
Crap from: Anonym

naaw how sweet :)



mickis

2008-11-20 @ 15:00:03
Crap from: Carro

tavlan blev jättefin! :)

2008-11-20 @ 17:36:59

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback