I would do whatever to get on your case.

Yesterday började som vanligt. Klev upp vid halv sju, gjorde mig snygg inför dagen, käkade frulle med älsk och sedan begav vi oss iväg. Så fort vi klev genom dörren blev jag så fruktansvärt lycklig. Det var VÅR! Riktig och underbar VÅR! Dessutom hade jag min favoritklänning, mina favoritörhängen och min favoritjacka på mig, så jag kunde inte vara annat än fucking happy och tillfreds med livet. På vägen lyssnade vi på denna på repeat och såklart på den här också. Underbart!
My first lesson var matte och Avin och jag gjorde det vi brukar göra: ingenting. We like it that way. Efter lektionen drog vi oss bort till cafeterian för att kirra te och sedan mötte vi upp Leyla. Nästa lektion började (för oss) inte förrän drygt en timme senare, så vi fördrev tiden med att fota, röka, njuta av våren, prata och skratta. Bangar inte.


We're fucking hot!
En av årets första vårbilder, tagen igår. Det var den bästa bild som fanns på oss.


Den muntliga eximinationen som
avslutade dagen och veckan var fett dryg. Vi lyckades dock prata på, fastän ingen av oss var riktigt insatta i ämnet. Hell yeah. Slutade kvart i tolv, en halvtimme senare än vi ska och jag skulle dessutom befinna mig i Vällingby at that moment. Fick ringa och meddela Carro om att jag skulle bli sen och sedan stressa runt som en dåre i skolan för att hinna göra allt som behövde göras innan vi gick på lov.
Runt tolv promenerade jag, Avin och Leyla ner till tuben och på vägen till Vällingby roade vi oss med att ta kort (eller ja, Leyla gjorde) och sedan satt Leyla och gissade vilka låtar jag nynnade på. Hon själv SÖG på att nynna på Alla som inte dansar. Vi skrattade så att vi grät.
During the day fick jag även veta resultatet på svenskprovet och jag kammade hem ett MVG. Yäss! This week har jag också fått tillbaka två stora läxförhör/mindre prov, där jag lyckades få alla rätt på båda. Är jag inte helt jäkla bäst? En underbar början på lovet.


   
To observe: Leylas (och min) sköna (och heta) min på bild one, Leylas blick på bild two & hur lycklig vår mattelärare ser ut över att få posa med Leyla (sista bilden.) LOL.



I Vällingby kramade jag tjejerna hejdå
och mötte upp Carro. Äntligen! Det var underbart att se henne. Vi styrde direkt fötterna bort till Vällingehus, där vi slog oss ner med en varsin utsökt Ceasarsallad. Testa! Där satt vi sedan i tre timmar och pratade om livet och sådant där mysigt. Hon gjorde mig såå lycklig. Som alltid. Det finns ingen som är som hon. Och jag älskar att hon är min absolut bästa vän. Alltid.
Tre helt jävla underbara timmar senare kramades vi hejdå och jag promenerade hem. En stund senare kom älsk och vi packade och åkte hem hit. Så skönt att slippa vara hemma hos mina föräldrar. Jag står inte ut. They drive me fucking crazy. Och dem förstörde min underbara dag med sitt jävla tjat och gnäll.

När vi kom hem till landet hade jag fittigt ont i huvudet, som fucking alltid. Är så jävla trött på att ha ont i huvudet VARJE DAG. Och i nacken och ryggen. Ständigt och hela tiden. Är så jävla påfrestande både fysiskt och psykiskt. Linus var i alla fall söt och tog hand om mig: pussade på mig och sa dem rätta sakerna. What would I do without you, baby?
En stund senare käkade vi en helt sjukt utsökt middag och jag, älsk och mamma Eva hade väldigt trevligt during dinner. Skrattade åt en massa konstiga historier och roliga minnen. Mätta och belåtna gick vi upp till vår myssoffa, för att titta på Let's dance. Vi hade egentligen planer på att gå ut ikväll, men vi har inga pengar. Det sög.
Runt tio-tiden somnade jag i soffan och vaknade inte förrän fyra timmar senare, vid 02.00. Hittade en sovande älsk bredvid mig. Vi förflyttade oss då till sängen istället och vi låg och myste och pratade en lång stund innan vi sade god natt.

(Detta är för övrigt mitt 400:e inlägg i denna blogg. Inte illa pinkat, va?)


Crap
Crap from: Leyla

kunde du inte ha lagt ut lite FULARE bilder på mig jessica? :O ta boooort blixtsnabbt

Crap from: Jessi

No way, baby! :D

2008-02-23 @ 13:49:08
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback