Summer of 08 in pics - Part three.

Sommarens nästa happening var midsommar. Den firades hemma hos Lina, precis som förra året, så älsk, jag och Linda anslöt oss till ganget.

    

Snyggo!


Juni började lida mot sitt slut och älsk och jag bjöd över Tobbe och Lina på grillkväll. Under kvällens gång anslöt sig även Segel och det blev en mycket mysig kväll.
    
Här är vi! Fr.v.: Tobbe, Lina, Segel, Linus och myself.


Dagen efter var det återigen dags för grillkväll. Denna gång tillsammans med ett gäng grabbar: Linus, Tobbe, Niklas och Segel. Och så jag! Yäh.

Såhär fantastiskt heta var grabbarna.
Jag vet att ni hade velat vara i mina skor.

  
JULI - 08.
Den fjortonde juli var det dags för årets riktiga semester, nämligen en veckas tältning uppe på Gräsö, tillsammans med Tobbe, Lina, Niklas och Carro.


Camp Bergshamra.
Tre par, tre bilar, tre tält.

  

Fr.v.: Älsk, Lina, Tobbe, Carro och Niklas.
Och det är självklart jag som står bakom kameran.



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback