Summer of 08 in pics - Part four.

Några dagar efter vår hemkomst från Gräsö blev det dags att åka ut med båten. Niklas och Carro följde med och vi hade bättre lycka än förra året. Denna gång kunde vi tillochmed sola och bada. Under dagen hann vi också med att mysa, prata och grilla. Myspys.



    


Min kärlek.

Vår mysiga middagspicknick.

Ett par veckor senare åkte Linus och jag till Grönan. Det var en av mina födelsedagspresenter och vi hade en underbar (och vansinnesvarm!) dag tillsammans.

   


Samma vecka passade jag på att träffa min underbara Carro efter jobbet. Vi shoppade, pratade såsom bara vi kan och åt glass. Och tog massor med fula (och snygga!) foton förstås. 

  
Usch, vad jag älskar oss.


Ni är det tryggaste jag har.

AUGUSTI - 08.

Större delen av augusti spenderade jag på jobbet. När mina tre sommarjobbsveckor var avklarade spenderade jag massor av tid med pojkvännen och mina tjejer.


På bilden ovan syns min älskade Jojjo. Vi var i stan och shoppade och umgicks.
Vansinnigt underbart.
Hon gjorde mig lycklig och det levde jag länge på.

Någon vecka senare var det dags att checka in Carros's nya och alldeles egna lägenhet. Och fytusan vad avundsjuk jag är.

   
  

Augusti avslutades med en helt fantastiskt mysig dag tillsammans med Linda. På kvällen anslöt sig även vår longtimefriend Hermon och min dag blev komplett. Vi pratade minnen till sent in på kvällen och det var längesedan jag var så nostalgisk och lycklig. Oh!



   
Hermon totalvägrade att vara med på bild, så det sög.

Och sedan var sommaren slut.
TACK FÖR EN FANTASTISK SOMMAR, ERA UNDERBARA JÄVLAR!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback