Summer of 08 in pics - Part one.

HÄR BJUDER JAG PÅ MINA FAVVOPICS FROM SUMMER -08.
PICS FROM SUMMER -07 FINNS ATT HITTA HÄR!


MAJ - 08.
 Sommaren inleddes med att älsk och jag firade ett & ett halvt år tillsammans. Vi firade detta genom att ta in på hotell och förlova oss.


 I slutet av maj fick vi sommarfeelings och gav oss iväg till Malmen för att invänta och hälsa sommaren välkommen med en kvällspicknick. Vi var sjukt snygga.


Jag lyckades ta världens finaste bild på älsk. Hurray!
 

JUNI - 08.
Älsk och jag firade juni's ankomst med en myskväll hos Lina, tillsammans med henne och Tobbe.

    

Såhär heta var Lina och Linus..


.. Och såhär snygga var jag och Tobbe.
Vi var sjukt heta helt enkelt.

Ett par dagar senare träffades bästaste Carro och jag för att prata-prata-prata. Och mysa i solen.


Hon är det bästa jag vet.


Den femte juni tog min bästaste Linda studenten. Linus och jag var självklart på plats för att gratulera.

    

Ett par dagar innan vår egen studentdag, åkte vi ut med båten till Vår kärleksklippa.

  


Crap
Crap from: Linda

när min laptop kommer i början av nästa vecka så vill jag ha studentbilderna :D<3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback